Američka softverska kompanija Adobe (ADBE) potvrdila je sinoć godišnje izglede u pogledu prihoda, singnalizirajući da na tržištu i dalje postoji solidna tražnja za njihovim softverom za kreativni dizajn i analitiku uprkos recesionim pritiscima u privredi.
Uprava kompanije očekuje da u fiskalnoj 2023. godini koja je počela ovog meseca ostvari prihode od 19,2 milijarde dolara, dok bi prilagođeni profit po akciji (EPS) trebalo da dostigne 15,15-15,45 dolara. Ova očekivanja su na nivou prognoze koju je kompanija dala u oktobru.
Adobe je u proteklom kvartalu zabeležio prihod od 4,53 milijarde dolara što daje rast od 10,2 odsto, u skladu sa očekivanjima tržišta. Prilagođena dobit po akciji bila je neznatno iznad očekivanja na nivou od 3,60 dolara.
Prodaja u segmentu digitalnih medija, koji uključjuje Photoshop, porasla je 10 odsto na 3,3 milijarde dolara, dok je segment koji uključuje analitička i marketinška rešenja porastao 14 odsto na 1,15 milijardi dolara.
Adobe koji dominira na softverskom tržištu za profesionalni dizajn pokušava da proširi svoju klijentsku bazu te je u septembru otpočeo preuzimanje Figme što je jedna od njegovih najskupljih akvizicija vredna 20 milijardi dolara. Ovaj posao bi trebalo da bude zaključen naredne godine nakon dobijanja regulatornih odobrenja od SAD, Velike Britanije i Evrope.
Akcije Adobe-a u plusu su u pred-trgovanju 4,4 odsto, nakon što su juče u generalnoj rasprodaji na tržištu izgubile na vrednosti 3,3 odsto.
Izvor: Bloomberg, Momentum