Američki proizvođač sportske opreme, NIKE, saopštio je da će ovog proleća lansirati novi brend ženske aktivne odeće u SAD u partnerstvu sa brendom Skims koji je u vlasništvu influenserke Kim Kardašijan, dok uprava kompanije radi na proširenju asortimana kako bi se bolje takmičila sa novim brendovima.

Očekuje se da će ovaj potez dati prednost NIKE-u u sportskim brendovima u kežual oblačenju koji su fokusirani na žene, nakon što već sprovodi strategiju povratka sportskim korenima. NIKE-ovo poslovanje je trenutno fokusirano na muški program koji čine više od polovine prodaje.

Potražnja za vrhunskim ženskim džogerima i pantalonama za jogu bila je pokretač rasta za kanadski Lululemon, kao i za startapove poput firmi Alo Ioga i Vuori. To je takođe pomoglo Gapovom brendu Athleta da zabeleži oporavak poslovanja. 

NIKE je saopštio da će novi brend, nazvan NikeSKIMS, uključivati opremu za trening, obuću i aksesoar za žene.

Skims je lansiran 2019. godine i vrednovan je oko četiri milijarde dolara. Ovaj brend beleži veliku potražnju za premium grudnjacima, salonkama i steznicima. 

Prva kolekcija NikeSKIM-a biće lansirana u pojedinim maloprodajnim lokacijama u SAD, kao i na veb stranici kompanije. U više maloprodajnih objekata i veleprodajnim kanalima biće dostupna sledeće godine. 

Akcije NIKE-a zabeležile su rast na današnjem trgovanju 6,2 odsto na 77,6 dolara, dok u poslednjih godinu dana beleže minus od oko 25 odsto. 

Izvor: Reuters, Momentum