Nemačka modna kuća, Hugo Boss, povećala je očekivanja u pogledu prodaje za 2025. godinu kladeći se na snažnu tražnju na svim tržištima, posebno što se kompanija pokazala otpornim na slabiji potrošački sentiment u SAD.
Kompanija sada očekuje prodaju od pet milijardi evra do 2025. godine u poređenju sa ranijim očekivanjem od četiri milijarde evra, koja će biti dostignuta ove godine.
Hugo je proteklih godina sproveo rebrendiranje pod novom upravom, investirajući umnogogme u marketing kako bi poboljšao prodaju i povećao tržišni udeo.
Kompanija očekuje operativni profit (EBIT) od 600 miliona evra do 2025. godine, u odnosu na prethognu prognozu od 480 miliona evra. EBIT margina se očekuje najmanje na nivou od 12 odsto u odnosu na prethodnu prognozu od oko 12 procenata.
Hugo, koji je proteklih godina privukao veću pažnju među mlađim potrošačima zahvaljujući ciljanim kampanjama preko društvenih mreža, saopštio je da će troškovi marketinga ostati na nivou 7-8 odsto od prodaje do 2025. godine.
Uprava je saopštila da na američkom tržištu očekuje „veoma obećavajuće“ stope rasta, što je u suprotnosti sa drugim maloprodajnim lancima i prodavcima luksuzne robe koji se suočavaju sa slabljenjem potrošačkog sentimenta.
Svetski brendovi u industriji luksuzne robe snažno su otpočeli 2023. godinu nakon što su u Kini ukinute pandemijske mere, ali je ostala zabrinutost oko usporavanja američke privrede i mogućeg sporijeg rasta kineskog BDP-a.
Kada je azijsko-pacifički region u pitanju, Hugo Boss očekuje niske dvocifrene stope rasta u periodu 2022-2025. i očekuje da će udeo u prodaji do 2025. porasti sa trenutnih 13 na oko 20 odsto odnosno oko milijarde evra.
Akcije Hugo Boss-a koje su od početka godine beležile rast od oko 27 odsto pale su na današnjem trgovanju skoro dva odsto na 68,7 evra.
Izvor: Reuters, Momentum