Kineska B2C platforma za e-trgovinu, JD.com, objavila je kvartalne finansijske izveštaje koji su pokazali ubrzanje poslovanja u odnosu na prethodno tromesečje i rast klijentske baze.
Neto prihod kompanije u trećem kvartalu porastao je više od 11 odsto na 243,5 milijardi juana, što je bilo u skladu sa očekivanjima analitičara. Ova realizacija predstavlja znatno ubrzanje u odnosu na prošlo tromesečje kada je rast bio 5,4 odsto usled pandemijskih restrikcija u Kini.
Neto prihod od proizvoda, koji se odnosi na sopstveni online biznis, porastao je 5,9 odsto, dok je neto prihod od usluga, koji obuhvata marketing, logistiku i provizije, skočio je 42 odsto.
JD.com je saopštio da je godišnja aktivna klijentska baza u poslednjih 12 meseci porasla 6,5 odsto na 588,3 miliona.
Akcije kompanije pale su na današnjem trgovanju tri odsto na 55,8 dolara, nakon što su prethodnog dana skočile 7,5 odsto pogurane reakcijom investitora na Alibabine kvartalne rezultate.
Izvor: Barron’s, Momentum