Kanadski proizvođač sportske opreme za jogu, Lululemon, objavio je poslovne rezultate za fiskalni drugi kvartal koji su pokazali nastavak trenda snažnog rasta uprkos velikim inflatornim pritiscima sa kojima se suočavaju maloprodaje.
Prihod u fiskalnom drugom tromesečju (period maj-jul) skočio je 29 odsto na 1,87 milijardi dolara, što je bilo iznad konsenzusa od 1,77 milijardi dinara. Prilagođena dobit po akciji (EPS) je dostigla 2,20 dolara (rast od 33,3 odsto), što je takođe bilo iznad konsenzusa od 1,86 dolara. Bruto margina je pala 1,6 procentnih poena na 56,5 odsto pre svega usled povećanih troškova tranporta (avio-prevoz) i delimično većeg obima rasprodaja.
Uporediva prodaja je povećana 23 odsto odnosno 25 odsto mimo kursnih razlika, a samo u prodavnicama je porasla 16 odsto (rast od 18 odsto mimo kursnih razlika) na 903,1 miliona, dok je na trogodišnjoj osnovi prosečna stopa rasta prodaje u prodavnicama bila 16 odsto. Digitalna prodaja je donela rast od 30 odsto (rast od 32 odsto mimo kursnih razlika) dok je na trogodišnjoj osnovi prosečna stopa rasta online prodaje bila 53 odsto.
Kompanija u tekućem kvartalu očekuje prihod od 1,78-1,81 milijardu dolara (konsenzus 1,73 milijarde dolara), što bi dalo trogodišnju prosečnu stopu rasta od 25 odsto. Prilagođeni EPS u kvartalu se očekuje u rangu 1,90-1,95 dolara. Na nivou fiskalne godine povećana su očekivanja prihoda na 7,87-7,94 milijarde dolara (ranije 7,61-7,71 milijarda dolara) uz prilagođeni EPS od 9,75-9,90 dolara (ranije 9,35-9,50 dolara).
Akcije kompanije u produženom trgovanju skočile su 9,8 odsto na 323,2 dolara, dok od početka godine beleže pad od 17,4 odsto.
Izvor: Lululemon, Momentum