Američki Walt Disney saopštio je da je njegova striming platforma Disney+ pridobila veći broj pretplatnika od očekivanja, međutim dobit u periodu jul-septembar niža je od predviđene usled visokih investicionih troškova.
Disney troši milijarde dolara u borbi sa Netflix-om i drugim konkurentima, dok popularnost tradicionalne televizije opada. Broj pretplatnika u fiskalnom četvrtom kvartalu platforme Disney+ dostigao je 164,2 miliona, što je bilo iznad očekivanja koja su bila na nivou od 161 miliona.
Ovaj segment poslovanja doneo je gubitak od 1,5 milijardi dolara, znatno oslabivši krajnji rezultat kompanije.
Neto profit Disney-a iz kontinuiranog poslovanja u periodu jul-septembar porastao je za jedan odsto na 162 miliona dolara, odnosno mimo jednokratnih stavki iznosio je 0,30 dolara po akciji, što je bilo ispod očekivanja tržišta od 0,56 dolara.
Prihod je bio na nivou od 20,15 milijardi dolara, niže od očekivanih 21,25 milijardi.
Disney broji 235 miliona pretplata na striming platformama Disney+, Hulu i ESPN+, što je povećanje od 14,6 miliona u odnosu na prethodni kvartal. Hulu je prijavio 8 odsto više pretplatnika, ESPN+ 42 odsto više, dok je broj korisnika Disney+ platforme porastao 39 odsto u odnosu na prošlogodišnji nivo.
Akcije Disney-a pale su u pred-trgovanju 7,9 odsto na 92 dolara, dok od početka godine beleže minus od skoro 41 odsto.
Izvor: Reuters, Momentum