Po treći put za relativno kratko vreme razočaravajući rezultati društvene mreže Snap oborili su listom sve kompanije koje prihode ostvaruju od reklamiranja na Internetu, šaljući nove signale da se ekonomsko usporavanje ubrzava.
Sinoć je Snap objavio najsporiji kvartalni rast prodaje otkada je listiran na berzi, saopštivši da je pad u reklamnim budžetima nastavio da pritiska rezultate.
Ova kompanija je u kvartalu zabeležila rast prihoda od 5,6 odsto na 1,13 milijarde dolara što je bilo neznatno ispod očekivanja tržišta. Broj dnevno aktivnih korisnika dostigao je 363 miliona što je povećanje na godišnjem nivou od 19 odsto.
Kompanija je u avgustu najavila restrukturiranje biznisa koje podrazumeva otpuštanje petine radne snage i ukidanje projekata koji direktno ne doprinose rastu prihoda ili korisnika. Ove promene uprava je inicirala kao odgovor na slabljenje prodaje koje je Snap pripisao usporavanju tržišta oglašavanja.
Objava rezultata Snap-a je prva u nizu kada su u pitanju Internet kompanije koje zavise od reklamiranja, i mogla bi biti dobra indikacija šta mogu očekivati veći igrači kao što su Alphabet ili Meta Platforms.
Akcije Snap-a u produženom trgovanju pale su 27 procenata, dok se talas korekcije preneo i na konkurentske kompanije kao što su Meta Platforms, Alphabet i Pinterest. Zbirno posmatrano kompanije su izgubile tržišnu vrednost od oko 28 milijardi dolara.
Izvor: Bloomberg, Momentum