Najveća američka telekomunikaciona kompanija, Verizon Communications Inc, drugo tromesečje zaredom objavila je rast broja pretplatnika manji od očekivanja u nemogućnosti da se uhvati u trku sa najvećim konkurentnima koji privlače korisnike velikim diskontima i poboljšanim mobilnim uslugama.
Kompanija je u periodu jul-septembar dodala samo 8 hiljada novih postpaid mobilnih korisnika što je bilo daleko ispod očekivanja tržišta od 38,5 hiljada.
Uprava je navela da je nakon uvođenja novih planova za usluge u poslednjih nekoliko meseci zabeležen porast prometa u prodavnicama koji počinje da hvata momentum. Takođe je naglašeno da se očekuje da cenovna povećanja sprovedena ranije tokom godine donesu rast prihoda od jedne milijarde dolara u drugoj polovini godine.
Kompanija se nada da će pronaći potrošačku bazu na prepaid tržištu gde je pokrenula brend Total, kao i prepaid bežičnu Internet uslugu koje prodaje u Walmart-u.
Svetla tačka u izveštaju bilo je novih 342 hiljada bežičnih kućnih Internet korisnika. Ova usluga je slična konkurentskoj ponudi T-Mobile-a, a obe kompanije pokušavaju da preuzmu korisnike sa kabla i drugih provajdera nudeći jeftiniji Internet pristup.
Finansijski rezultati Verizon-a u trećem kvartalu bili su iznad očekivanja tržišta. Prihod od 34,2 milijarde dolara bio je iznad očekivanja od 33,8 milijardi dolara, a isto važi i za prilagođenu dobit po akciji (EPS) koja je bila 1,32 dolara u odnosu na konsenzus od 1,28 dolara.
Akcije su pale 4,5 odsto na 35,4 dolara i nalaze se na najnižem nivou još od septembra 2011. godine.
Izvor: Bloomberg, Momentum