Američki proizvođač fitnes opreme, Peloton, objavio je pad prodaje u prvom kvartalu i još dublji gubitak što je dovelo do novog dramatičnog pada vrednosti akcija.
Prihod u kvartalu pao je 23,5 odsto na 964,3 miliona dolara, a kompanija je najavila da je nedavno obezbedila finansiranje od 750 miliona dolara koje bi trebalo da podrži šansu za preokret. Ovo je prvi pad godišnji pad prihoda još od kad je kompanija izašla na berzu 2019. Broj pretplatnika je od početka pandemije povećan za 3 miliona, ali je u poslednjih nekoliko meseci rast počeo da se usporava, čemu je doprinelo i povećanje pretplate.
Vrednost akcija je od januara pala za 50 odsto, dok su u pred-trgovanju, nakon objave rezultata, oslabile dodatnih 25 odsto na nivo od 10,50 dolara.
Mendžment je kvartalni gubitak od 757,1 milion dolara pripisao nižoj potražnji kupaca i troškovima držanja zaliha neprodatih bicikala i traka za trčanje. Poređenja radi, prošlogodišnji kvartalni gubitak kompanije iznosio je 8,6 miliona dolara.
Najavljena su i poskupljenja pretplate na online časove od 1. juna, dok će cene stacioniranih bicikla i traka za trčanje biti snižene.
Promenom rukovodstva kompanija je promenila i planove u vezi sa proširenjem proizvodnje i snabdevanjam, dok će u budućem periodu njen fokus biti pomeren sa prodaje opreme za vežbanje na digitalno prisustvo kompanije.
Izvor: WSJ, Momentum