Prodaja Teslinih automobila u Kini u januaru snažno je porasla nakon što je kompanija srezala cene za njene najprodavanije modele ranije u januaru, pokazuju podaci prikupljeni od strane China Merchants Bank International (CMBI).

Prosečena dnevna prodaja Teslinih e-vozila skočila je 76 odsto u sedmici od 9. do 15. januara u odnosu na isti period prošle godine na 12.654 vozila, navodi CMBI.

U istom periodu maloprodaja automobila u Kini pala je 14,5 odsto, dok je u okviru nje prodaja električnih i hibridnih vozila porasla 36,5 odsto, navodi isti izvor.

Tesla je u Kini počev od 6. januara smanjio cenu modelima 3 i Y između 6 i 13,5 odsto, što su analitičari ocenili kao znak slabljenja tražnje u sve jačoj konkurenciji na najvećem svetskom tržištu automobila.

Nakon što je smanjio cene u Kini, Tesla je isti korak napravio na američkom i evropskom tržištu.

Akcije Tesle pred kraj trgovanja oporavile su se se danas na 131 dolar gde su se poslednji put nalazile 22. decembra kada je otpočeo oštar silazni trend.

Izvor: Reuters, Momentum