Američki maloprodajni lanac sportske obuće i odeće, Foot Locker, objavio je rezultate poslovanja za fiskalni drugi kvartal i najavio promenu na čelu firme koja je donela puno optimizma među investitore.

Kompanija je u fiskalnom drugom kvartalu ostvarila prihod od 2,07 milijardi dolara što je bilo u skladu sa očekivanjima, ali 9,2 odsto slabije u odnosu na prošlu godinu.  Prodaja u postojećim radnjama pala je 10,3 odsto, što je bilo bolje od očekivanog pada od 12,2 odsto.  Prilagođena dobit po akciji (EPS) bila je 1,10 dolara što je 47,4 odsto slabije, ali iznad očekivanja od 0,81 dolara. Bruto margina je pala 3,4 procentna poena pre svega usled većeg obima rasprodaja u odnosu na prošlogodišnje neuobičajno povoljne uslove poslovanja.

Kompanija je saopštila da je na čelo uprave postavljena Mary Dillon koja je poznata po tome što je u prošlosti vodila maloprodaju Ulta Beuty (2013-2021). U ovom periodu uspela je da proširi e-biznis kompanije što je polje u koje u poslednje vreme Foot Locker sve više ulaže.

Kada su u pitanju buduća očekivanja, kompanija na nivou fiskalne godine sada očekuje pad prodaje od 6-7 odsto u odnosu na raniju prognozu pada u gornjem delu raspona 4-6 odsto (konsenzus pad od 5,41 odsto). Prodaja u postojećim radnjama se sada očekuje da padne 8-9 odsto u odnosu na raniju prognozu pada na gornjem kraju raspona 8 do 10 odsto. Prilagođeni EPS se očekuje u rasponu 4,25-4,45 dolara u odnosu na raniji gornji kraj raspona 4,25-4,60 dolara. Očekivanja za CAPEX su potvrđena na nivou od 275 miliona dolara.

Akcije Foot Locker-a u pred-trgovanju beleže rast od 23,7 odsto na 39,6 dolara, dok su od početka godine i dalje u minusu od 9,3 odsto.